23/11/12

Quin llibre us recomano ?



*TÍTOL: El llibre negre dels secrets.(Cruïlla, 2007)
        *AUTOR: F.E. Higgins.
         *TRADUCTORA: Maria Roura Mir.
        *LLIBRE DE: Misteri.
        *PREMIS: premi protagonista jove 2008.
 *RESUM:
Ludlow Mostela és un noi que malviu a la City fent de carterista. Un dia aconsegueix fugir i va a petar a la botiga de Joe Zabiddou, un misteriós prestador que, com ell, acaba d'arribar a Pagus Parvus.
El negoci de Zabiddou
és guardar secrets que paga a preus molt alts. És a dir, paga per guardar secrets i ho fa en un poble on el 99% no té ni cinc. El seu èxit és immediat.
Ludlow li farà d'ajudant transcrivint els secrets en un enigmàtic llibre negre.

*RECOMANACIÓ:

 Recomano aquest llibre perquè simplement m'ha impactat. És un llibre d'intriga, però a la vegada d'aventures. Això el fa especial, únic i el meu llibre preferit. Té un final molt bonic. Un final inesperat. Quan arribes al final et quedes amb les ganes de que la història continuï. M'agradaria molt que la gent es llegís aquest llibre. M'agradaria que sentís el que jo vaig sentir quan m'ho vaig llegir. Es una història “quotidiana”. A mi em va agradar moltíssim . El recomano a tothom que el vulgui llegir i estigui interessat.

*LOREA

No hay comentarios:

Publicar un comentario