30/11/12

Aquesta setmana riurem amb els textos!




L’Imserso


Narrador : Tot comença quan un home va pel carres i es troba amb un amic seu , l’amic tenia 76 anys i estava malhumorat. L’amic es deia Joan i ell, Pol

Pol : Bon dia Joan , sembla que estàs malhumorat , no?Et contaré un acudit.
Joan :(Empipat) Sí! Perquè tinc un dia … Estic molt empipat ,falta que algú es faci el graciós amb mi …Li foto una que…
Pol : Què te dos ulls i dos dents? Un cocodril. I que té 100 ulls i 2 dents? L’autocar del ´´Imserso´´.
Joan: (Amb ironia) Què te dos ulls i 2 dents ?
Pol:(Pensant) No ho sé ! 
Joan: ( Cridant i molt enfadat ) La teva cara quan et pegui un cop de puny! Que jo sóc del ´´ Imserso ´´
Dani

LA MARE I EN JAUMET

NARRADOR: Un dia la mare del Jaumet diu:
MARE: Posa al pollastre al forn, al teu germà al seu llit, posa les torrades mantega, renta el terra amb llegiu, perquè jo vaig a comprar un moment.
NARRADOR: En Jaumet comença a fer-ho d’una manera diferent.
JAUMET: Posaré al meu germà al forn, al pollastre al llit, posaré llegiu a les torrades i rentaré el terra amb mantega.
NARRADOR: En Jaumet era un desastre amb tot el que feia.
NARRADOR: Quan la mare va arribar a casa va dir:
MARE: (Cridant)Estic molt enfadada amb tu.
NARRADOR: Intervé Jaumet.
JAUMET: Mama no cridis que el pollastre està dormint.

Andrea T


”MAMA,NO VULL ANAR AL COL · LEGI”

(Són les 8:00h del matí, i en Joan encara no s'ha llevat per anar al col·legi.
Entra la seva mare.)

-JOAN: Mama, avui no vull anar al “cole”.
-MARE: Què et passa fill meu?-Li pregunta.
-JOAN: Doncs mira, primer perquè tinc son, segon perquè m'avorreixo i tercer perquè els nens es riuen de mi.
-MARE: Saps què penso? Que hi has d'anar:  Primer, perquè és la teva obligació; segon, perquè ja tens 35 anys, i tercer, perquè ets el director!

(En Joan marxa del llit plorant)

 Lorea

EM DIC DEIXA’M EN PAU

Ivan: Hola sóc l’Ivan i tu com et dius.
Deixa’m en pau: Deixa’m en pau.
Ivan: Però com et dius.
Deixa’m en pau: Deixa’m en pau.
Ivan: Però te fet alguna cosa.
Deixa’m en pau: No.
Ivan: Llavors  m’agradaria saber com et dius.
Deixa’m en pau: Deixa’m en pau.
Ivan: Un altre vegada em dius el mateix.
Deixa’m en pau: no però el meu nom és Deixa’m en pau.
Ivan: ¡Aaaah! Qui et va posar aquest nom.
Deixa’m en pau: Els meus pares.
Ivan: Qui són els teus pares perquè no saben triar noms.
Deixa’m en pau: Ara sí que m’has enfadat  Deixa’m en pau.
Ivan: però que em dius el teu nom.
Deixa’m en pau: ¡Nooo!Que em deixis en pau de veritat.

Ivan


LES VOCALS :

PERSONATGES:senyoreta,Pere i Jaumet
Escena:a un col·legi
Narrador: Tot va començar un dia molt calorós d’estiu , que en Jaumet tenia que anar al col·legi.
(Jaumet arriba a l’escola ) Jaumet : Bon dia senyoreta.
( la senyoreta amb cara de cansada li diu )
Senyoreta :Bon dia nens. Començarem el control de les vocals . Comences tu Pere .
Pere . d’acord , A,E ,I,O,U. Ja està.
Senyoreta : Molt bé . (felicita la senyoreta ) ara tu Jaumet .
( Jaumet amb cara de por comença )Jaumet : E,I,O,U.
Senyoreta : No,et falta la primera. Ara perquè te n’adonis et llençaré per la finestra.
Jaumet : Nooooo!
Senyoreta : Sí , (va dir mentre ho llençava )
Jaumet : Aaaaaa! (es va escoltar xisclar )
Senyoreta: Veus aquesta era la que et faltava .

Silké

ENAMORATS

Son dos nuvis que estan parlant per telèfon i estan molt enamorats.
Xicot: Penja tu.
Xicota: No penja tu.
Xicot: No penja tu.
Xicota: No penja tu.
Xicot: No penja tu.
Xicota: No penja tu.
Xicot: Escolta, i tu a qui reses cada dia.
Xicota: A Deu
Xicot: Adéu

I el xicot li va penjar.

Adrián


JAUMET I ELS VERBS

PERSONATGES:
Jaumet, professora i narrador.
Acudit.
-NARRADOR: Era una tarda a l’escola i la professora va preguntant a tots els nens els temps verbals. Mirant fixament a jaumet li va preguntar:
PROFESSORA: Jaumet diguem el present de l’ indicatiu del verb caminar.
JAUMET: Jo camino, tu camines,ell camina.
PROFESSORA: Més ràpid.
JAUMET: Jo corro, tu corres...
PROFESSORA: Molt bé però...
JAUMET: Què ho he dit bé no?
PROFESSORA: Sí, molt bé Jaumet, molt bé.
         
Judit

UN DIA DE MALA SORT

NARRADOR: És un nen anomenat Rodolf que estava passejant amb la seva àvia pel carrer.
En Rodolf es va trobar i a l’intentar agafar el bitllet, la seva àvia no li va deixar:
RODOLF: Àvia ,mira 5 euros !Els agafo?
ÀVIA: No, ja saps que les coses del terra no s’agafen.
RODOLF: Però  si sol són 5 euros!
ÀVIA: Que no! I ja n’hi ha prou!
NARRADOR: El nen i l’àvia segueixen caminant. L’àvia estava caminant i de cop cau a terra i demana ajut a en Rodolf.
ÀVIA: Aiiiii!!! Rodolf ajuda’m  a aixecar-me!
RODOLF: Àvia , m’havies dit que les coses del terra no s’agafaven.
Jijijiji! Riu en fluixet en Rodolf

 Marc

No hay comentarios:

Publicar un comentario